סדנת הורות ברוח האנתרופוסופיה

 

המשך לתגובות מחממות לב מהסדנה הראשונה, שמחות להציע יחד סדנה נוספת להורי מתבגרים (5 מפגשים) ברוח האנתרופוסופיה, ובהשראת "איחזו בילדכם", ספרו של ד"ר גורדון נאופלד ו"הורות בפשטות" של קים ג'ון פיין.

 

איך אוכל  לטפח ולשמור על קשר משמעותי עם המתבגר/מתבגרת שלי? באיזו מידה לאחוז ובאיזו מידה לשחרר? בסדנא זו נשתף ונעבוד יחד עם גישתו מאירת העיניים של ד"ר גורדון נאופלד ("איחזו בילדכם") ועם המודל הפשוט והברור של קים גון פיין ("הורות בפשטות"), גישות שהוכיחו עצמן מועילות וטרנספורמטיביות עבור הורים רבים בעולם (וכמובן עבורנו). גישות אלה מציעות מסגרת דרכה אנו יכולים לדייק ולצמוח בתגובותינו לילדינו. התגובה הנכונה בזמן ןבמקום הנכון אפקטיבית, מזינה ותרפויטית למשפחה כולה. בסדנא תומכת זו נלמד )בן היתר באמצעות כלים מעשיים פשוטים), כיצד הצבת גבולות אוהבת ומערכת יחסים התואמת את שלב התפתחותו של המתבגר/ת, מחזקות את תחושת הביטחון, האמון וההתכוונות של ילדינו. כתוצאה נוצרת אווירה המאפשרת להם להיות רגועים, שמחים ומשתפי פעולה.

נשמח לראותכם ונודה מאוד אם תשתפו את מי שנראה לכם לנכון,

מרב והגר

מרב – 054-4462550

הגר – 050-2837813

———————————————————————————————————————————–

הצטרפו אלינו לסדנת הורי מתבגרים ברוח האנתרופוסופיה (חמישה מפגשים)  מועד בוקר או ערב לבחירתכם –  

 

מתי:   ראשון  22.5 ,19.6  ,5.6 ,29.5, 26.6– 10.00-12.00 בבוקר,  או: 20.15-22.15 בערב

מה:    איך אוכל  לטפח ולשמור קשר משמעותי עם המתבגר/מתבגרת שלי? באיזו מידה לאחוז ובאיזו מידה לשחרר?

נושאים:   מפגש 1: שלבי התפתחות בילדות ובהתבגרות. מפגש 2: לאסוף את ילדינו. מפגש 3: תקשורת מחזקת קשר. מפגש 4: "סינון עולם המבוגרים"/ מסכים. מפגש 5: להתפתח כהורה

היכן:     סטודיו "מקום לנוע", יזרעאל 28ב', קרית טבעון

למי:     הורים לילדים מגילאי 12 ומעלה

עלות:    100 ש"ח ליחיד למפגש, 180 ש"ח לזוג למפגש (תשלום מראש על הקורס כולו במפגש הראשון).

 רקע של הגר: פסיכולוגית קלינית מומחית, מוסמכת בפסיכותרפיה אנתרופוסופית, נשואה ואם לשלושה ילדים, שניים מהם בוגרים, שהתחנכו בחינוך אנתרופוסופי. ב-8 השנים האחרונות עוסקת בתחום הפסיכולוגיה האנתרופוסופית- מטפלת, מדריכה ומלמדת מטפלים. ספרו של גורדון נאופלד "איחזו בילדיכם" פתח עבורי פתח להבנה חדשה של דפוסי התקשרות של הורים לילדיהם בכלל, ולמתבגרים בפרט. אני מיישמת את תובנותיו והאפשרויות שהוא מציע בעבודה טיפולית עם הורים וביחסי עם המתבגרים הפרטיים שלי, ומוצאת אותם רלוונטיים לקשר הורה-ילד ומחזקים אותו.

 רקע של מרב: פסיכותרפיסטית בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה ייעוצית/ Counseling Psychology  באוניברסיטת NYU בניו יורק ומדריכה מוסמכת של  "הורות בפשטות"/Simplicity Parenting. לפני כחצי שנה חזרתי ארצה אחרי 14 שנה בארה"ב, אשר ברובן הייתי פעילה בקהילת ביה"ס האנתרופוסופי הותיק Green Meadow Waldorf School בניו יורק. בין היתר במסגרת בית הספר הדרכתי קבוצות הורים רבות. "הורות בפשטות" בשילוב עם גישתו של גורדון נאופלד ("איחזו בילדיכם") עזרו לי במסע האישי שלי כאם מעבר למה שמילים יכולות לתאר. בעבודתי עם הורים רבים (בארה"ב ובארץ) לפי גישות אלו, חוויתי טרנספורמציות רבות ומעוררות השראה. זו לכן זכות גדולה בשבילי לחלוק את המסרים החשובים והאפקטיביים האלו לראשונה בארץ, ולהציע להורים כלים מעשיים אמיתיים ופשוטים.

 

לפרטים נוספים והרשמה:

מרב טל. 054-4462550,   merav@greidinger.com,

הגר טל. 050-2837813    hagarpsy@gmail.com

אתר: www.meravsimplicityparenting.com

 

 

כתיבת תגובה